Δήμαρχος Κομοτηναίων Ιωάννης Γκαράνης: “Αντί για λάσπη στον ανεμιστήρα ο κ. Καραΐσκος να θυμηθεί το μήνυμα που έστειλε σε δικηγόρο Αθηνών”
Με αφορμή το ερώτημα της δημοτικής συμβούλου, εκλεγμένης από την παράταξη «Σπάρτακος», Μαρίας Κουρτούμα αναφορικά με την οικονομική διαχείριση και τη λειτουργία της «ΝΕΣΤΟΡΑΣ ΤΣΑΝΑΚΛΗΣ Α.Ε.», στην τελευταία συνεδρίαση λογοδοσίας του Δημοτικού Συμβουλίου Κομοτηνής και την ανάρτηση του πρώην δημοτικού συμβούλου, Κώστα Καραΐσκου περί χρεών των δύο επιχειρήσεων όπου μετέχουν στελέχη της διοίκησης που έχουν διαγραφεί από την δημοτική επιχείρηση ΝΕΣΤΩΡ ΤΣΑΝΑΚΛΗΣ ΑΕ και ποια είναι η αμοιβή του νυν προέδρου της τελευταίας, κ. Μαγιόπουλου, η δημοτική παράταξη “ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ” ζήτησε την τοποθέτηση του δημάρχου Κομοτηνής, Γιάννη Γκαράνη, ο οποίος δήλωσε τα εξής:
«Κατ’ αρχήν, ο πρόεδρος της Ν. ΤΣΑΝΑΚΛΗΣ ΑΕ δεν έχει αμοιβή αλλά αποζημίωση, με την προϋπόθεση ότι παρίσταται στα διοικητικά συμβούλια της εταιρίας. Ως προς το θέμα της λεγόμενης διαγραφής χρεών να ξεκαθαρίσουμε το εξής: Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία, όπως και ο πρόεδρος Πέτρος Μαγιόπουλος δήλωσε στη συνεδρίαση, ότι τα δύο στελέχη της διοίκησης δεν είναι μέτοχοι σε καμία από τις δύο εταιρείες.
Όσο για τις λεγόμενες διαγραφές χρεών των εταιριών, χρειάζεται να ξεκαθαρίσουμε ότι στα συμφωνητικά εκμίσθωσης της Ν. ΤΣΑΝΑΚΛΗΣ ΑΕ γίνεται λόγος για καταλληλότητα και ελαττώματα του μισθίου, δηλαδή του χώρου που μισθώνεται.
Ο συμψηφισμός των δαπανών έγινε και για τις δυο περιπτώσεις με απόφαση διοικητικού συμβουλίου (2/12/2023), κατόπιν εισήγησης του τότε προέδρου, Ριτβάν Μολλά Ισά. Η απόφαση είναι αναρτημένη στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ και έχει ελεγχθεί ως προς την εγκυρότητά της από τους Ορκωτούς Λογιστές.
Αντί να πετάνε ορισμένοι από την αντιπολίτευση, πρώην και νυν, λάσπη στον ανεμιστήρα ας περπατήσουν στην Κομοτηνή και ας αναζητήσουν τους πραγματικούς λόγους που επιχειρήσεις κλείνουν ή δεν καταφέρνουν να επιβιώσουν καθώς βιώνουν χρόνια παρατεταμένης οικονομικής ύφεσης. Και την ίδια στιγμή, ας αναλογιστούν τι κάνουν ή τι έκαναν οι ίδιοι από τα έδρανα του δημοτικού συμβουλίου όταν προωθούσαν πληροφορίες σε δικηγόρο Αθηνών έναντι σοβαρής υπόθεσης, αυτής της ΕΚΤΕΝΕΠΟΛ, ώστε αυτή να ενημερωθεί και να διεκδικήσει ως αμοιβή από τη ΔΕΥΑΚ το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό του 1 εκ. ευρώ!» καταλήγει.