play_arrow

keyboard_arrow_right

Listeners:

Top listeners:

skip_previous skip_next
00:00 00:00
playlist_play chevron_left
volume_up
  • cover play_arrow

    ΕΡΚΟ LIVE

Τοπικά Νέα

Συμμετοχή του ΕΒΕΡοδόπης και της ΠΑΜΘ στη Γενική Συνέλευση της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος στην Κρήτη

today28/06/2026 8:47 ΜΜ

Φόντο
Ο Πρόεδρος του Επαγγελματικού και Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Ροδόπης, Θεόδωρος Σαββάκης, συμμετέχει στις εργασίες της Γενικής Συνέλευσης της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος, που πραγματοποιείται στον Άγιο Νικόλαο Κρήτης.
Στο περιθώριο των εργασιών της Συνέλευσης είχε την ευκαιρία να πραγματοποιήσει συναντήσεις και εποικοδομητικές συνομιλίες με εκπροσώπους της αυτοδιοίκησης και της επιμελητηριακής κοινότητας, μεταξύ των οποίων ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Έβρου, Χριστόδουλος Τοψίδης, ο Αντιπρόεδρος του ΕΦΕΠΑΕ, Παναγιώτης Τσιχριτζής, ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Δράμας, Στέφανος Γεωργιάδης, καθώς και ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αλεξανδρούπολης, Βασίλης Κασαπίδης.
Η παρουσία και οι επαφές αυτές ενισχύουν τη συνεργασία μεταξύ των επιμελητηρίων και των θεσμικών φορέων, με κοινό στόχο την προώθηση της επιχειρηματικότητας και της περιφερειακής ανάπτυξης.
Όπως  σημειώνει με ανάρτησή του ο περιφερειάρχης ΑΜΘ, Χριστόδουλος Τοψίδης, ο οποίος συμμετέχει στις εργασίες  της Γενικής Συνέλευσης:
“Ο εκσυγχρονισμός του ΓΕΜΗ, η ενίσχυση του επιμελητηριακού θεσμού και η προετοιμασία του κοινού πλαισίου διεκδικήσεων ενόψει της ΔΕΘ συνθέτουν τις προϋποθέσεις για ένα πιο λειτουργικό επιχειρηματικό περιβάλλον, με λιγότερη γραφειοκρατία και περισσότερες δυνατότητες ανάπτυξης για τις επιχειρήσεις.
Ιδιαίτερη σημασία έχει και η ανάδειξη της αγροδιατροφής, της γαστρονομίας και του τουρισμού, καθώς η διασύνδεσή τους με την παραγωγή και την επιχειρηματικότητα μπορεί να δημιουργήσει μεγαλύτερη προστιθέμενη αξία στις περιφέρειες της χώρας.
Πρόκειται για μια προσέγγιση που αφορά άμεσα και την Ανατολική Μακεδονία- Θράκη, όπου ο πρωτογενής τομέας, η μεταποίηση και ο τουρισμός μπορούν, μέσα από συνέργειες, να ενισχύσουν ακόμη περισσότερο την ανταγωνιστικότητα της περιοχής μας.
Στο περιθώριο των εργασιών της Γενικής Συνέλευσης, είχα τη χαρά να συναντήσω τον συνάδελφο και φίλο, τον Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρο Αρναουτάκη. Μια ευχάριστη συνάντηση που επιβεβαίωσε, για ακόμη μία φορά, τη σημασία της συνεργασίας και της επικοινωνίας μεταξύ των Περιφερειών της χώρας”

Συντάχθηκε από: ERKO


erko.gr

Aποτελεί πιστοποιημένο συνεργάτη των Οργανισμών GEA και GRAMMO