Σε κλίμα γιορτής το δείπνο πριν τον 49ο Τελικό Κυπέλλου ΕΠΣ Θράκης!! (φωτος)
Σε ένα ιδιαίτερα ζεστό και φιλικό κλίμα πραγματοποιήθηκε το επίσημο δείπνο που παρέθεσε η ΕΠΣ Θράκης και ο Δήμος Κομοτηνής, προς τιμήν των δύο φιναλίστ του 49ου Τελικού Κυπέλλου Ερασιτεχνών. Η εκδήλωση αποτέλεσε μια εξαιρετική ευκαιρία για τη σύσφιξη των σχέσεων ανάμεσα στα δύο σωματεία, λίγες ώρες πριν τη μεγάλη αναμέτρηση. Στο δείπνο έδωσαν το παρών: Οι Διοικήσεις, οι προπονητές και οι ποδοσφαιριστές των 2 φιναλίστ, Δύναμης Αμαράντων και […]
