Μήνυμα προς το ΥΠΑΑΤ και τους κυβερνητικούς βουλευτές του νομού, από τον αγροτικό και κτηνοτροφικό κόσμο του Ν.Έβρου
Ο Αγροτικός και Κτηνοτροφικός Σύλλογος Αλεξανδρούπολης με ανάρτησή του στο διαδίκτυο, κάνει γνωστά τα εξής: “Ο αγροτικός και κτηνοτροφικός κόσμος του Έβρου στέλνει σήμερα ένα ξεκάθαρο και τελευταίο μήνυμα προς τους κυβερνητικούς βουλευτές του νομού μας και την ηγεσία του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης. Απευθυνόμενοι συγκεκριμένα στον πρώην Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης κ. Τσιάρα, τον Υφυπουργό κ. Ανδριανό, τον Υφυπουργό παρά τω Πρωθυπουργώ κ. Κοντογεώργη, καθώς και τον νέο Υπουργό κ. Σχοινά, […]
