Επίσκεψη του νέου Δ.Σ. του Αγροτικού Συλλόγου Κομοτηνής στον βουλευτή Ροδόπης Ιλχάν Αχμέτ
Το νέο διοικητικό συμβούλιο του Αγροτικού Συλλόγου Δήμου Κομοτηνής πραγματοποίησε επίσκεψη στον βουλευτή Ροδόπης Ιλχάν Αχμέτ, στο πλαίσιο της πρώτης επίσημης παρουσίας του μετά τις πρόσφατες αρχαιρεσίες. Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε ιδιαίτερα θετικό κλίμα, με επίκεντρο τα ανοιχτά ζητήματα που απασχολούν τον αγροτικό και κτηνοτροφικό κόσμο της Ροδόπης. Ο κ. Ιλχάν Αχμέτ, υποδεχόμενος το νέο Δ.Σ., τόνισε ότι η στήριξη προς τους ανθρώπους της πρωτογενούς παραγωγής αποτελεί σταθερή προτεραιότητά του. […]
