Χάρισε το μετάλλιό του ο Απόστολος Χρήστου και έκανε ένα κοριτσάκι στην Αλεξανδρούπολη τρισευτυχισμένο!!!
Η απονομή των 100μ ύπτιο στο Χειμερινό Κύπελλο Κολύμβησης της ΚΟΕ είχε μόλις ολοκληρωθεί με τον Ολυμπιονίκη Απόστολο Χρήστου να παραλαμβάνει το χρυσό του μετάλλιο από τον Περιφερειάρχη ΑΜΘ. ΝΑ σημειωθεί ότι έπιασε στην Αλεξανδρούπολη το όριο για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ανδρών ο ασημένιος Ολυμπιονίκης του Παρισιού Απόστολος Χρήστου – Χρυσός στα 100μ ύπτιο στο Χειμερινό Κύπελλο. Κατά την αποχώρηση από το βάθρο, η μικρή Ελένη, κολυμβήτρια του ΝΟΑ όπως […]
