Στο Γυμνάσιο και Λύκειο Ιάσμου παραδόθηκαν νέα θρανία και καρέκλες
Στο Γυμνάσιο και Λύκειο Ιάσμου παραδόθηκαν νέα θρανία και καρέκλες, καλύπτοντας μια ανάγκη που οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί είχαν επισημάνει εδώ και καιρό. Τα παλιά και φθαρμένα έπιπλα αντικαταστάθηκαν με σύγχρονα και εργονομικά, με στόχο τη βελτίωση της λειτουργικότητας και της ποιότητας του μαθησιακού περιβάλλοντος. Στην προσπάθεια αυτή συνέβαλε καθοριστικά ο Δήμαρχος Ιάσμου, ο οποίος παρακολούθησε από κοντά τη διαδικασία παράδοσης και εγκατάστασης του νέου εξοπλισμού. Με δική του […]
