Listeners:
Top listeners:
play_arrow
ΕΡΚΟ LIVE
today01/11/2025 12:47 ΜΜ
Ι. ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ (α) Δίκαιη κατανομή του Ε.Ν.Φ.Ι.Α. βάσει στεγαστικών αναγκών οικογένειας και όχι μόνο τ.μ. επιφάνειας. (β) Επέκταση των μειωμένων φορολογικών συντελεστών στα εισοδήματα άνω των 30.000 ευρώ για τους πολυτέκνους. Άλλωστε, ένα εισόδημα π.χ. 60.000 ευρώ που θεωρείται μεγάλο, σε τι αντιστοιχεί ως ετήσιο κατά κεφαλήν εισόδημα όταν διαιρεθεί με 6, 7, 8, 9, 10 κ.λπ. μέλη μιας οικογένειας; (γ) Η ελάφρυνση βαρών και στις πολύτεκνες οικογένειες χωρίς ανήλικα – προστατευόμενα τέκνα, καθώς και για φιλοξενούμενα τέκνα έως 30 ετών που έχουν εισοδήματα κάτω από το όριο φτώχειας μονοπρόσωπου νοικοκυριού, όπως επιτάσσει το Σύνταγμα . (δ) Για τους κατέχοντες το Πιστοποιητικό Πολυτεκνικής Ιδιότητας, εξαίρεση από τα κριτήρια πολυτελούς διαβίωσης των υπότροφων μαθητών σπουδαστών στην ιδιωτική εκπαίδευση, καθώς αυτοκινήτου και οικίας διότι η κατοχή ενός αυτοκίνητου μεγάλου κυβισμού ή μιας μεγάλης οικίας είναι αυτονόητα όρος αξιοπρεπούς διαβίωσης για τους πολυτέκνους και όχι τεκμήριο πλουτισμού. Τα τεκμήρια αυτά εξαιρούν πολύτεκνους γονείς από κοινωνικές παροχές.
ΙΙ. ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ (α) Εφαρμογή σε όλα τα επιδόματα-παροχές της Συνταγματικής Αρχής της αναλογικότητας, σε σχέση με το πλήθος των τέκνων. (β) Επικαιροποίηση όλων των επιδομάτων με βάση τον τιμάριθμο κάθε έτους από το 2018 ως σήμερα, τόσο ως προς τα εισοδηματικά κριτήρια, όσο και ως προς το ποσό του επιδόματος. Προτεραιοποίηση στο επίδομα τέκνων (Α21), επίδομα ενοικίου, επίδομα θέρμανσης. Το επίδομα τέκνου (Α21) πρέπει να τιμαριθμοποιείται αυτόματα κατ’ έτος τόσο, ως προς το ποσό του επιδόματος όσο και ως προς τα εισοδηματικά κριτήρια. Σε ό,τι αφορά τους πολύτεκνους, η επιβολή εισοδηματικών κριτηρίων έχει κριθεί από το ΣτΕ αντισυνταγματική και πρέπει να καταργηθεί. (γ) Τα επιδόματα-παροχές σε χρήμα του ΟΠΕΚΑ στους πολύτεκνους να μην εμπίπτουν σε καμία κατηγορία εισοδήματος, όπως ισχύει για άλλες κοινωνικές κατηγορίες προστατευόμενες από το Σύνταγμα (ν. 4611/2019 αρ.81) ώστε να μην αποτελούν λόγο εξαίρεσής τους από οποιαδήποτε άλλη παροχή. (δ) Επαναφορά της ισόβιας τιμητικής σύνταξης της πολύτεκνης μητέρας, (όπως ίσχυε με μικρό συμβολικό τίμημα), για την προσφορά της αλλά και για την επένδυση της κοινωνίας στο ανθρώπινο κεφάλαιο που είναι το πολυτιμότερο αγαθό της. (ε) Επαναφορά του Ειδικού Επιδόματος Τριτέκνων-Πολυτέκνων, όπως ίσχυε, χωρίς εισοδηματικά κριτήρια.
ΙΙΙ. ΜΕΤΡΑ ΧΩΡΙΣ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ (α) Επαναφορά του καθεστώτος των ελεύθερων μετεγγραφών στα ΑΕΙ για τα παιδιά των πολυτέκνων. (β) Επαναφορά της πρόταξης των πολυτέκνων στις προσλήψεις των εκπαιδευτικών Α’/βάθμιας και Β’/βάθμιας Εκπαίδευσης, (νόμος Γιαννάκου), ένα μέτρο που ήταν αμιγώς δημογραφικό και αποδεδειγμένα έφερε γεννήσεις. (γ) Επαναφορά του ειδικού ποσοστού προσλήψεων 16% για τους πολύτεκνους Νοσηλευτές στο Υπουργείο Υγείας, όπως ισχύει για όλο τον υπόλοιπο δημόσιο τομέα. (δ) Εφαρμογή του ειδικής κατηγορίας πολυτέκνων 16% στις προσλήψεις Δικαστικών Γραμματέων του Υπουργείου Δικαιοσύνης. (ε) Επαναφορά ειδικού πίνακα διοριστέων πολυτέκνων στους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ, ώστε οι πολύτεκνοι να διαγωνίζονται μόνο μεταξύ τους. στ) Προτεραιότητα στους πολύτεκνους για την τοποθέτηση στη θέση συμφερόντων τους, όπως ορίζει ρητά το ισχύον άρθρο 10 του ν. 1910/1944. (ζ) Επαναφορά της ΔΩΡΕΑΝ πρόσβασης σε αρχαιολογικούς χώρους και Μουσεία του Υπ. Πολιτισμού των πολυτέκνων γονέων, όπως ίσχυε, χωρίς περιορισμούς ηλικίας των τέκνων τους. Με τις καλύτερες ευχές μας για ένα λαμπρό και καρποφόρο εορτασμό της ημέρας της πολύτεκνης οικογένειας.
ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ
Αγγελική Τσουκάτου
Συντάχθηκε από: ERKO.GR

Aποτελεί πιστοποιημένο συνεργάτη των Οργανισμών GEA και GRAMMO
Copyright ΕΡΚΟ