Τις αποζημιώσεις τους διεκδίκησαν οι Κτηνοτρόφοι της ΠΑΜΘ, με μεγάλη συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην Κομοτηνή (video)
today11/09/2025 8:47 ΜΜ
“30.000 ζώα θανατώθηκαν στη Ροδόπη και 46.000 στην Ξάνθη-Ζητάμε το ενδιαφέρον της κυβέρνησης!”
Οι κτηνοτρόφοι της Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης πραγματοποίησαν συγκέντρωση διαμαρτυρίας μπροστά από το κτήριο της Περιφέρειας, στην Κομοτηνή και επέδωσαν ψήφισμα στον περιφερειάρχη Χριστόδουλο Τοψίδη, στο οποίο διεκδίκησαν τις αποζημιώσεις τους που καθυστερούν και αφορούν τα σταβλισμενα ζώα, ενώ περιμένουν εδώ και ένα χρόνο σχεδόν και τις αποζημιώσεις των ζωοτροφών, αλλά και την έναρξη των διαδικασιών για την ανασύσταση του ζωικού κεφαλαίου, για το μέτρο 5.2.
“30.000 ζώα θανατώθηκαν στη Ροδόπη και 46.000 στην Ξάνθη. Ζητάμε από την κυβέρνηση να δείξει ενδιαφέρον σε ανθρώπους που μοχθούν κάθε μέρα, χωρίς αργίες και Σαββατοκύριακα και εργάζονται για να κρατήσουν ζωντανό τον παραγωγικό ιστό της χώρας. Περιμένουμε μέτρα στήριξης ουσιαστικά γιατί δυστυχώς σβήνει ο κλάδος της κτηνοτροφίας στην Ελλάδα”, βροντοφώναξαν οι κτηνοτρόφοι της ΑΜΘ.
Το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων προχωρά στην ένταξη 208 αιτήσεων στήριξης για τη σύσταση Ομάδων και Οργανώσεων Παραγωγών, μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας αξιολόγησης της πρώτης σχετικής πρόσκλησης. Σύμφωνα με την απόφαση ένταξης των αιτήσεων που αναρτήθηκε στη Διαύγεια, η αρχική δημόσια δαπάνη της πρόσκλησης ανερχόταν σε 31.179.560 ευρώ. Ωστόσο, λόγω […]